you're the music in me.

okej, nu är jag på g igen. iallfall idag!

igår hade jag och kim 9 månader, helt sjukt. Men
underbart som fanken. 
Vi träffades dock inte igår. utan jag var på väla med ronja!
skulle köpa nya jeans, och det gjorde jag. köpte även en jeans jacka på H&M.
och en anna skoj sak till typ kim, men det skriver jag inte ^^.

Idag, blir det ekeby som vanligt. ska först till kajsa lite, sen när
älskling har slutat ska jag hem till honom! riktigt skönt faktiskt!
Vet inte riktigt vad vi ska göra ikväll faktiskt, men något blir det säkert.


sitter just nu i skolan och har webbdesign, lyssnar på NRJ. Helt okej, själv då?
 
Nej men ni får hade så bra! Pusstja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0