ny vecka

jaha, nu är jag tillbaka efter en underbar helg.

hade som vanligt tänkt berätta lite om den.

Fredag: Valborg. Var i ekeby som vanligt, gick och kollade på någon
eld och så. sen skulle vi till pierre och dricka lite ( chillkrök ) typ. Men det slutade
att vi var inne hos Lena, ( pallar inte berätta vem det är XD )
det var helt okej skoj, haha folk var fulla lite hit och dit. det är så kul att se
alla göra bort sig när man själv är nykter.

Lördag: Var inne ett bra tag typ, sen stack jag och kim ut med pontus, fredde & emelie.
Sen skulle vi hem till mig och äta lite med min mamma & bror. Så vi körde moppe i pissvädret. lol skit de!
stack till fredde sen, satt ochdrack och lite så där, jätte mysigt faktiskt! :D

Söndag: jaa hmm vad gjorde vi. kan nog bara skriva skejta med fredde, emelie, pontus, billy & tom.
sen sov jag hos kim .


aja inget mer att skriva nu, men vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0